Вудлища для фідерної ловлі
|
|
ВОВІК | Дата: Субота, 12.03.2011, 18:17 | Повідомлення # 1 |
Полковник
Група: Друзі
Статус: Offline
| Враховуючи велику популярність послідним часом фідерної ловлі - давайте обговоримо вудлища для цього. Хто якими користується, які враження. Цікавлять різних цінових категорій і виробників, які підходять найкраще для конкретних водойм і т.д. Хоча я сам любитель активної рибалки - мене теж не обійшла зацікавленість цього запозиченого в англійців способу ловлі. Тому буду радий обмінятися думками...
|
|
| |
DrEx | Дата: Неділя, 13.03.2011, 23:54 | Повідомлення # 2 |
Генерал-майор
Група: Модератори
| незнаю вкого як а в мене дешеві АДАМС я цим не заморочуюс а вот сін це вже зовсім інша ситуація
|
|
| |
ВОВІК | Дата: Понеділок, 14.03.2011, 00:09 | Повідомлення # 3 |
Полковник
| Quote (DrEx) незнаю вкого як а в мене дешеві АДАМС я цим не заморочуюс а вот сін це вже зовсім інша ситуація Немає значення, дешеві чи дорогі - всерівно цікавлять конкретні моделі, харектеристики, враження погані чи хороші.
|
|
| |
Тоха | Дата: Вівторок, 15.03.2011, 23:14 | Повідомлення # 4 |
Новачок
Група: Користувачі
| В мене Джексон Cristalis 3.60 до 150 грам і Salmo Diamond Feeder 3.90 до 100 грам. Палками задоволений, хоча не мав з чим порівняти бо чогось дорожчого в руках не тримав.
|
|
| |
КASTMASTER | Дата: Неділя, 20.03.2011, 18:51 | Повідомлення # 5 |
Новачок
| Сегодня стал счастливым обладателем грозного оружия!!! Фидерное удилище Shimano BEASTMASTER BX HEAVY FEEDER 13 [img]http://[/img]
Синьковский Константин
|
|
| |
DrEx | Дата: Неділя, 20.03.2011, 19:10 | Повідомлення # 6 |
Генерал-майор
Група: Модератори
| Вітаю
|
|
| |
Вова100% | Дата: Неділя, 20.03.2011, 23:04 | Повідомлення # 7 |
Полковник
Група: Заблоковані